Årskrönika (September-December)

September
Septembers stora händelse var Skol SM som gick sådär..efter en stark avslutning på det först så mesiga tempot på 1500m blev jag 4:a..några hundradelar från silver. Hinder och 3000m gick inge vidare..men allt kändes så flumm. Roligt var att Frasse, Micke, Mary och Sanna vann 4x400m stafetten. Alla löpare hade åkt hem men jag, Mickan och Petra stannade och hejjade fram de till guldet!
Jag fick hämta ut mitt körkort under september och jag är väldigt nöjd med kortet :D
Jag träffade huvudrollsinnehavaren i ARN och Masjävlar..Sofia Helin..som kom fram under st:eriksloppet till mig och frågade va det var för något. Hon var lite bitchig!
image243

Oktober
Pluggandets måndag. Mycket i skolan som gick väldigt bra! Jag fick besök av några kära kompisar från Askersund. Klara, Tove och Ankan. Vi hade en trevlig helg tillsammans!! En tävling fick jag in..billingehusloppet och det gick mycket mindre bra. Usch vad tråkigt det var..jag var helt slut efter 3km och sprang långsammare än 2005..pissigt!' Frasse tog körkort!

November
Först hade vi ett skönt höstlov. Frasse och Yee kom och besökte Askersund. Vi upplevelsebadade i Gustavsik och köpte choklad på Venus!
Jag mönstrade och kunde åka där ifrån efter 30min..efter att ha pratat med psykologen. Så jag slapp..men jag tänker lite nu att det skulle vara kul att göra lumpen ändå. Jag gjorde även en hel del tester på Bosön..det var skoj! Träningen gick kanon i November!!
Nedan följer en bild från min och Frasses novemberpromenad:
image260

December
Idolfinalen 7 decmber var jag på..GLOBEN. Det var riktigt kul och jag hade ju bästa sällskapet också: ankan!! December månad gick otroligt fort. Julen var härlig och en väldigt skön första halva av jullovet. Decemberträningen gick galant!!
Jag fick även träffa många vänner som jag saknat:
image272

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0