Fika på chockladbollen!

Igår fikade jag, Majzan, Frasse och Ida på chockladbollen. Det blev två chockladbollar för min del: vit chocklad/mariekex och after eight!! Kan verkligen rekommendera fiket..mysigt och mumsigt! Ligger nästan vid st:eriksplan.
Har varit i skolan och varit med om ännu ett brandlarm. Det blir inte seriöst längre. Ska jobba klockan 15.00 - ? idag..vad jag ska hitta på nu är inte bestämt. Troligtvis stannar jag kvar vid datorn..för plugga gör jag inte på några dagar nu. Jag är skoltrött nu..men det är passande eftersom det värsta är över.
image281
Frasse kan verkligen konsten att bli grymmt ful på kort!
image282

Ida kan verkligen konsten att bli grymmt snygg på kort..fast hon är grymmt snyg i verkligheten också!!

image283
Här är ett av våra "tema-kort"..gissa vad vi ska vara?

kram matte!


Kommentarer
Postat av: Micke

Haha! heeeetingar! :P

2008-01-31 @ 19:10:12
URL: http://gnissim.blogg.se
Postat av: Anonym

OMG

2008-02-01 @ 00:01:42
URL: http://dennamajzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0