Bilder från sommaren!


Kortspelet bubblan blev en hit under lägret i Högbo. Lena kikar fram.


Jag och Sara på resturangen La vacca i Göteborg.


Systrarna Kärling och Frasse hemma hos Kärlins. Mycket fint hus och tomt hade de!!


Jag i en oerhört snygg moppehjälm. Bakom mig ser ni Barbro Högbergs välfyllda bokhylla.


Frasses superhärliga morsa iklädd sverigehatt dagen till ära.


Jag och Bertine på DN galan!!


Jag kunde inte låta bli att fota denna söta vovvsing. En korsning mellan Portugisisk vattenhund och collie (väldigt udda).


Moster, Tomas och kusinen Jonas under vår lilla släktmiddag. När det är fester med dessa, sups det ganska mycket. Det roliga är att moster aldrig dricker men hon är den som är mest igång ändå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0