Fredag..

Sitter och väntar på att hela familjen ska bli klar så vi kan bege oss till stora sandstranden vid Harge. Det är superväder ute och jag är glad att mina föräldrar får bra väder på sin semester. Njuta själv kan jag inte..alla mina sinnen har lagt locket på. Jag lever, mer gör jag inte.  

800m och 2,01.3 igår. Kändes ok tills det återstod 150m då jag inte hade något kvar..helt orkeslös. Viljan finns och jag ger allt men kroppen vill inte. 2,01.3 är iof bara 9 tiondelar från uteperset. Av de fyra loppen jag sprungit på kort tid nu var 800m loppet det bästa. Men jag rankar nog hinderloppet högt på sitt sätt. Att jag tog mig genom loppet och gav allt trots den hemska tröttheten kommer betyda mycket framöver. En bra erfarenhet.

Jag vill få tillbaka glädjen nu. Ingenting är roligt. Det är sommar och härligt väder. Vad kan få mig må bättre?

mösskastning
Jag älskar den här bilden. Jag vill tillbaka till den dagen för då var jag glad!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta och gå ut och roa dig, ät en god middag och ut och festa grabben.....

2008-07-26 @ 15:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0