Lite gladare..

Jag surfade runt lite på nätet då jag kom på att schemat och kursbeskrivningen för idrottspsykologi kanske publicerats och visst hade det gjort det. Det verkar skitskoj!! Det var föreläsningar eller lektioner en gång i veckan (tisdagar för de som är med i tisdagsgruppen och torsdagar för de som är med i torsdagsgruppen) mellan 18.00 till 20.45!! Alltså krockar det inte med träningarna med spårvägen som är måndagar och onsdagar (vanligtvis). Kursens innehöll verkar också hur kul som helst. Jag vet att jag är intresserad av ämnet men framförallt så behöver jag ämnet!! Dessutom pratade jag med Linnéa som också ska läsa kursen!



kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0