Lördag!

Somnade vid cirkus 02.30 inatt och vaknade 08.30!! Upplevde att min puls inte ville gå ner. Jag undrar fortfarande vad som hände igår men har bestämt att det inte tjänar något till att grubbla och tänka på det. Jag kan låtsas att jag sprang kanonbra och nu ska jag köra på som vanligt. Idag blir det lätt träning (10km distans) och hänga vid Gunder Hägg Arena..Frasse springer 800m idag och det ska bli kul att kolla in det och alla andra lopp.

En bild från Världsungdomsspeln. Kamp mot en Skotte och en Norsk. Norsken vann och jag därefter.

matte!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är rätt säker på att du e han som fotade sig själv med min kamera på vu-spelen i göteborg i fjol (efter att ha fotat mej å lena me våra fina gröna öron)?! Har jag rätt? :P

2008-07-22 @ 16:25:05
Postat av: Mattias

Det stämmer! Har du alltså ett foto med mig på? Skulle vara kul att se det. Har du blogg?

2008-07-24 @ 10:02:57
Postat av: Sandra

näe, ja e så blogglös man bara kan bli! däremot så har ja bilden uppladdad på facebook, showid12012926.html" rel="nofollow">http://www.pixbox.se/picshowid12012926.html dit kan du gå å spana in dig själv :D

Hur går de för dej i sommar då? ja vet int riktit vem du e men utgående från bilder å texter här i bloggen tycks du vara det bästa som finns; en hinderlöpare alltså ;)

2008-07-28 @ 22:17:30
Postat av: sandra

sorry. ja skrev ltie fel visst. bilden e nämligen uppladdad på pixbox å int facebook, jag ber om ursäkt :O

2008-07-28 @ 22:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0