Lördag!!!

Klockan 08.30 ringde alarmet (försöker hålla en god dygnsrytm) dags för frukost och Nerikes allehanda. Efter frukosten drog Jag, Jessica och Far till Lerbäcksmarknaden för att fynda lite. Jag köpte en honungsburk, tomatdressing med basilikasmak och tomatsalsa. Tomatprodukterna är från Karintorp (Där min farmor och Farfar bor, en liten by utanför Askersund) och är odlade utan besprutningsmedel. Dessutom läste jag innehållsförteckningen och glad blev jag när jag fick se att tomatsalsan inte innehöll något socker (jag ser flera läsares himlande med ögonen). Pappa var snäll och köpte makrillfilé till mig. Förr på marknader var jag mer intresserad av leksakerna, men numera är det mat!!

Efter vår utflykt vilade jag hemma en stund, jag var väldigt trött, blev en powernap. Sedan träning 3(5x70/20) med en massa upp och nedjodd samt massa bålstyrka. Jag älskar min nya pilatesboll och jag impade brorsan och vännerna. Intervallerna kändes ok, jag borde nog taggat ner lite under första serien för jag var sliten under sista serien. Det var en härlig genomkörare!!!

Nu ska jag spela lite dataspel, alpine ski racing. Gör det medan jag väntar in brorsan som spelar fotboll, sedan blir det troligtvis kinamat.

kram matte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0