Slott är intressant!!

Slottguidningen var jätteintressant!! Min vän Isabel var grymm guide och jag beundrar henne. Tänk att göra samma guidning klockan 11,12,14,15 och 17 tisdag-söndag!! Efter rundturen åt jag på slottscafét där det sevrverades stor lunchbuffé och jag säger bara OH MY GOD!!! Samtidigt som jag njöt av den extremt goda lunchen satt jag och Bella och snackade en massa. Superhärligt!!
Stjernsunds slott

Detta är Stjernsunds slott!! Ligger precis utanför Askersund.

Sedan jag kom hem från min lilla tripp har jag fixat lite inför the future. Mailat kursansarige men så har jag framför allt spanat in resor. Jag, Frasse, Bertine och Yee är vi (än så länge) som planerat in en resa månadskiftet augusti/september. Vi är lite inne på Kreta..men vi får se.

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0