Tisdag!!

Kom precis hem från Transtensvallen där Jag, Albin och Lukas körde bana. Jag och Albin körde 200ingar och Lukas körde 1000ingar och 100ingar. Det kändes ok. Albin envisades med att bara ligga bakom fast jag erbjöd honom att dra i alla fall en. Han svarade att han tyckte det var mycket skönare att ligga bakom. Hmmm..det skulle jag också tycka. Var därför tvungen att visa vart skåpet skulle stå på den sista intervallen som gick lite extra snabbt :D

Det är molnigt idag och det är jag tacksam för!! En återhämtningsdag från solen behövs. Men det är såklart stekande hett ändå. Ska nu kolla på vägen till OS nu (som jag missade igår - var på bio med mamma och syrran) och därefter blir det till att slappa. Ikväll ska "Thailandgänget" hålla till hos min storebror som har flyttat till ett hus utanför Örebro, det ska bli trevligt.

kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0