Hemma!

Efter turnén Göteborg - Stockholm är jag åter hemma igen. Allt har varit toppen, hade bara önskar lite bättre resultat från tävlingarna. Jag, Frasse, Sara och Jossan bodde på hotell i fyra dagar i göteborg och hade hur kul som helst!! Känns som om vi aldrig haft så kul som vi har haft denna vecka. Träningslägret var kul. Vi var på Grinda (Stockholms skärgård) igår. Sprang en härlig distans och badade i det klara och kalla vattnet. Träningarna har gått bra, idag körde jag ett riktigt jobbigt pass på banan. Jag är väldigt träningsmotiverad just nu!! Ska vara hemma en vecka nu. På Torsdag drar jag norrut för att träna med Spårvägen i några dagar. Det ska bli kul att träna med nytt folk, förhoppningsvis överlever jag mjölksyrachockerna jag lär få!! 

kram matte! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0