Helgen över!!

Helgen är över. Det blev en bra helg. Jag är nöjd med fredagens lopp men dagens lopp..njaa. Med en öppning på 61,5 på 400m blir det inga stortider. Jag fick nöja mig med 2,00.47..men en seger som tröst och visserligen nytt utomhusspers. Låg i rygg på först någon huddingelöpare och sedan Wilcansis (jag ger mig inte på någon stavning) innan jag vid 200m stack iväg mot seger. Jag är fortfarande obesegrad på 800m under 2008..haha! Robin Rohlen och co. vågar väl snart inte möta mig.

Nu blir det till att sova och ladda inför en ny hektisk vecka..undrar om det blir tv eller bok imorgon..soffa i alla fall!!


mina segrar..hinder och 800m
Helgens skörd. 2 guld. Det ni ser i bakgrunden är Flemingsbergs tågstation.

kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0