Måndag!

Sista veckan, sista dagen, sista lektionen i skolan!! Har snart filosofi..sedan har jag gått klart i skolan..det är HELT SJUUUUUUUUKT!!!!!!!! Tänk hur många lektioner man gått på i sitt liv och nu är det den sista..jag fattar inte. Det är väldigt blandade känslor men mest positiva. Jag tror inte jag förstår hur mkt jag kommer sakna löpet sedan.

Dagen började med idrott i två timmar..vi dansade tecno (som övning inför gubbskivan)..riktigt kul, mycket skratt!! Efter idrotten passade jag på att utnyttja håltimmen efter det till att springa. Kändes bra,  varmt!! blev väl 11-12km..hade ingen klocka men det kändes så.

Ikväll är det skiva..jag har blivit tilldelad åttiotalsklädsel..passande nog!

Jag kommer alltid älska denna vecka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


12 år i skolan är över!!!!!!!!!!

kram matte!

image294


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0