Fredag!!

Härlig fredagmorgon med blå himmel och sol! Snart är det dags att knyta löparskorna och ge sig ut på en distansrunda, följt av lite styrka. Det ska bli skithärligt att få springa ensam och filosofera. Veckans träning har gått helt ok:
-Började med tröskel och styrka i måndags och det kändes bra även om jag tycker det känns lite tråkigt att flåsandes kolla på sig själv i spegeln.
-Tisdags körde vi långintervaller och de var verkligen långa. 2x2,2km + gräsdiagonaler. Jag hade jämna varv (5s skillnad) men sista varvet var mycket tyngre än första. Fotstyrka efter det.
-Onsdag två pass (eller tre om man räknar in hård badmintonsturnering på gympan). 7,5km på morgonen och 10km på eftermiddagen
-Igår backe i edsbergsparken. Vi körde först en backe på 100m och sedan utförsrull direkt efter på 100m. Kul pass men jag kände mig väl inte överdrivet pigg. Fick se mig passerad av en del ettor vilket inte kändes jippie direkt..men ett genomfört pass iaf!

Ikväll blir det mys med löparna. Jag och Tessan ska laga middag och sedan blir det tv eller spel. Imorgon ska jag jobba 10-15 och eventuellt köra långpasset. Söndag vila och plugg och eventuellt långpass. Jag ska också hinna med en grej som hänger över mig: STÄDNING AV RUMMET!!!!!!!!!!!!!!!

trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0