HEMMA MED HALMEN!

Hopp i galopp..nu befinner jag mig på löpet! Jag har snart varit vaken i 24 timmar!! Smällde nyss i mig en stor fet pizza på hägges..sådär, men jag var hungrig! Vi hade inte så tur med vädret de tre senaste dagarna..det var moln och regn..vilket är väldigt sällsynt i Thailand under denna period!! Det var synd för det var ju de tre dagarna man skulle steka som fan utan solkräm..så nu är jag inte så brun som alla tror. Jag tycker det är fint att vara blek!!
Resan har hursomhelst varit helt fantastisk..så mkt roliga minnen och trevliga människor!!!
Imorgon vill jag till Eskilstuna för att kolla in Junior SM men jag har ingen skjuts. men jag har en reservplan:
-ica maxi (jag måste köpa rakhyvel för jag har värsta mushen som är vit pga av solblekningen)
-plugg
-packa upp väskan

kram matte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0