Fredag!!

Äntligen helg brukar de flesta säga och jag men jag känner inte äntligen helg. Fredagkväll har dock varit underbar. Jag och Frasse åkte till skolan och såg musikelevernas version av west side story. Det var sjuukt bra!! Det var gåshud och i slutet höll en tår på att åka fram!! De är otroligt begåvade och fasiken vilket slit det måste ha varit, stor eloge! Efter musikalen åkte vi hem och lagade käk..ikväll blev det makrill med qinoa sallad. Jag, Tessan, Frasse och Jossan hann också med lite heta stolen/deeptalk.

Min fossing mår inte så bra. Den är fortfarande svullen men nu har svullnaden vandrat och min hälsena har blivit väldigt tjock. Hjälp!! Tråkigt men jag kan inte göra mycket annat än att ta det lungt, vilket i och för sig är väldigt svårt för Mattias Karlsson.

Skolan börjar närma sig sitt slut och pressen på mig själv har aldrig varit större. Att det kan vara så. Det är verkligen ingen annan än jag själv som sätter press. Självförtroendet vad gäller löpningen är nere i botten och traskar. Jag känner meningslöshet och mig meningslös. Känslan av att vilja gråta men inte kunna hatar jag. Det är ju nu jag ska sjunga om studentens lyckliga dagar!!


kram matte! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är bara bryta i hop och komma igen!! Du klarar det här ska du se och snart är självförtroendet på topp igen!! :)

2008-05-27 @ 08:39:35
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0