Tisdag!

Idag har det varit en dag fullt med urladdningar..härligt!! Dagen rundades av med en härlig fika på Waynes tillsammans med Jossan och Frasse. Alltid när jag fikar överskattar jag min mages utrymme. Jag tittade på en scones och tänkte "fan vad liten den är"..tror ni jag orkade hela utan att få hjälp av Jossan? nej. Fikasnacket blev mycket framtid och med mitt berg och dalbana-humör så byttes känslorna mellan ågest och äventyr hela tiden. 

Igår var det skiva-tajm!! Jag, Frasse, Elina och Tessan var representanter från löpet på middagen. Det var disney-tema...
image293
Andreas, Elina (Tingeling) och såklart Pumba och Timon!!
image294
Här framför vi vårt timon & pumba medley på middagen, fyra låtar från lejonkungen och vi satte de perfekt!!!

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0