Aj mina vader!

Nu tycker jag de är glest med Frasseinlägg igen. Han är ingen sann bloggare. =D
Idag har jag varit produktiv, det känns alltid skönt! Bland annat har jag fyllt på garderoben med två ursnygga skjortor och en t-shirt..allt det för 350kr och det satt så snyggt på mig. Några par kallsingar från H&M blev det också.

Mina vader värker, de är aningen överansträngda. Igår på distanserna och idag på tröskeln fick jag springa lite sittandes, det gick inte alls att springa på fotbladet. Hoppas det släpper så att det inte blir några problem till tävlingen på lördag. TJURRUSET!!!

Är det värt att betala 20000-30000kr för att gå en PT-utbildning (Personligtränare)?? Det är det jag vill göra men finns det något bättre alternativ tro?? Det finns så många utbildningar också och vilken är den bästa?? Jag är lost men jag hittar det bästa alternativet snart.

Nu ska jag kura ihop mig i sängen och läsa Stieg Larsson. Det känns som om jag skrivit detta förut.

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0