Dagen idag...

Jag försöker lämna vad-eländet bakom mig nu så gott det går. Idag har jag varit på mitt nya jobb som elevassistent till en kille i fyran. Tror jag kommer trivas bra med jobbet även om det kräver en enorm dos av tålamod. Måste också ge min mormor en stor eloge för att hon är så himla omtänksam. Hela veckan har hon ringt och frågat hur det är med mig och min vad och idag så hade hon dessutom fått tag på ett häfte om psykiskthandikap som hon ska skicka till mig så att jag kan läsa. Hon engagerar sig alltid!!!

Vidare så har dagen innehållit styrketräning samt letande av fjällstuga. Jag ser verkligen fram emot vår tilltänkta tripp! Vad kan vara härligare än en nypistad backe och snö i drivor!?

Kram
//Frasse

Kommentarer
Postat av: matte

ingenting kan vara bättre!!!!! Jo vänta..kanske iskallt vatten efter et riktigt svettigt och varmt träniningspass..?

2008-10-06 @ 22:41:11
Postat av: Tessan

Sol, bad och värme. Hallååå! ;)

2008-10-07 @ 09:06:09
Postat av: Barrbro Högberg

TACK FÖR DE VÄNLIGA ORDEN

2008-10-10 @ 13:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0