Förbannade kamera!!

Hämtade ut min kamera som varit på reparation för andra gången. Jippie tänkte jag och hämtade glatt ut den..upptäckte en timme senare när jag skulle ta kort att blixten inte fungerade..kul med jul (som Frasse skulle sagt). Från att nyss ha lagat ett fel uppstod ett nytt. Nu ska jag lämna in den för tredje gången och nu ska jag vara arg på SIBA!!

"Storhandlade" på löplabbet på Kungsgatan idag (de hade en tröja som inte fanns på stinsen). Det blev som skrivet en craft-tröja, craft-handskar och två par nike-strumpor.

Nu ska väl jag sitta och rulla tummarna framtill 20.00 då jag stänger butiken och därefter vill jag springa fort hem för att hinna se IDOL och äta middag på löpet. Middagen ska tydligen vara serverad. Jag tror Frasse vill imponera lite på mig..det ska bli mycket intressant och se vad han har lagat iordning. Jag blir dock nöjd med vad som helst. Pizza eller köttbullar med makaroner brukar vara hans specialitet.

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0