Hemma i hem nummer 2

Känns lite lustigt att jag gick upp 10.00 hemma i Askersund,.hann softa länge och äta lunch, stack till tåget vid 13.00. Pluggade gärnet på tåget, stack till kuratorn och efter det träning. Hem och käkade världens godaste middag. Packade upp och kollat på tv och nu sitter jag här. Som farmor skulle sagt "Herregud, teknikens under". Tänk vilka kommunikationsmöjligheter det finns!!

Träningen kändes grymm idag..33 minuter tröskel vid Djurgåren. Det är så härligt att springa där!! Nu har jag bara distans och styrka imorgon sedan blir det vila och jogg inför tävlingen på söndag! Då ska jag kuta 10km så fort det bara går.

Måste skriva om min middag för den var enastående. Sötpotatis och broccoli i ugn..till det en röra gjord på creme fraiche, skinka, purjulök, soltorkade tomater, havsalt och peppar. Det var så otroligt gott!! Det var första gången jag åt sötpotatis..häftig färg!!!

Imorgon blir det träning på förmiddagen. 15km + styrka. Sedan jobb 13 - 20.15



kram matte! 


Kommentarer
Postat av: Emmy

Min favvo som jag gör typ heela tiden är sötpotatis, vanlig potatis och morötter som jag skär i stavar och sedan har i ugnen.. MUMS!

2008-10-08 @ 23:04:06
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0