Hemma med halmen!

Imorse hängde jag på löpargymanasiet på deras orientering, perfekt eftersom jag missade förra året. Jag gjorde väl ingen succe, en fjärdeplats och hela 9 minuer efter Mary och Sanna som knep hem guldet. Efter 49minuters ganska tuff orientering hade jag tänkt avrunda med några 30/30 eller något..men det tyckte inte Patrik lät som någon bra idé, istället blev det 5x1000m. Jag fick pallra mig bort till "Rösjöstegen" och köra 1000ingar..det gick faktiskt bra. Efter sammanlagt 20km kutande och många av de kilometrarna i ganska hård fart var jag rätt trött. Frasse lagade maten.

Jag halvsov hela tågresan och mötte upp Pappa i Hallsberg under världens hagelstorm!! Det är skönt att vara hemma. Jag har precis satt in kycklingen i ugnen och ska snart börja med nudelwoken..ni fattar att mamma jobbar va? =D

Jag mår rät schysst just för tillfället, det är bara en sak. Jag hade planerat mina kommande helger jättebra för att få in både tävllingar och jobb, nu ringde Annika H och sa att vi tydlingen inte kunde byta..just nu hänger därmed Hässelbyloppet löst. Livet kan inte vara hur bra som helst!!

När jag träffade min stiliga bror idag frågade han om vi skulle ha en spelkväll med några kompisar ikväll..bara för att inte vi setts på länge..gissa om jag blev glad? Ibland är han för go.

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0