Hemmaman!

Idag har jag varit en riktig hemmaman. Jga har tvättat, städat rummet och vet ni vad? Jo jag har gjort egna raggmunkar. Det blev gudomligt gott tillsammans med knaperstekt bacon, lingonsylt och grönsaker.

Upptäckte efter en stunds stekning att vi faktiskt har två spisar!! Dubbelt så fort!!

mumsfilibaba!!

Jag tycker dock måndagarna är sega. Jag går bara och väntar på träningen. Ensam i villan också. Å andra sidan är det en perfekt dag att fixa tvätten, städningen osv. 
Nu ska jag lägga mig och läsa Stieg Larsson och sedan bär det av till träningen. Jag har ömma lår sedan loppet igår men det ska nog inte sätta käpparna i hjulet.

kram matte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0