Mondaymorning!!

Morgondistans och frukost avklarade för länge sedan. Det var 2 plusgrader när jag stack ut, blev därför en hel del kläder. Jag älskar att träna i kyla!! Det var klarblå himmel också vilket gjorde träningen helt wonderful!! Frukosten minst lika wonderful!! Mamma är ledig och vi åt frukosten tillsammans. Hon vill att jag ska bli läkare..lätt fixat mammsen =D Jag måste bara...och bara....och bara...

Min planering för måndagen den 6 oktober 2008 ser ut såhär:
-Plugga: Läsa kapitlet "idrotten i ett socialpsykologiskt perspektiv" och skriva anteckningar. 
-Snoka runt vad universiteten och högskolorna har att erbjuda i vår. Börjar blir dags att söka snart.
-Träna igen. Intervaller + styrka
-Ev. bio ikväll med familjen i Örebro. Annars ska jag utmana de i TP!! Brukar bli jämna matcher.

kram matte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0