Pjuuuhuuu!!

Känner mig helt slut. Intervallerna var sega idag men det var härligt med klarblåhimmel!! Körde 3x(5x300m) och efter det pallrade jag mig till gymmet för styrka. Hemma väntade sedan en härlig middag med hela familjen. Potatis och köttfärsbiffar..mums!! Nu har jag försökt få tag på chefen (för att jag måste hitta någon som kan jobba åt mig på söndag) och Frasse men ingen av de kan nås för tillfället. 

Det har inte blivit något plugg idag. Mamma och jag har pratat om min framtid. Jag vet vad jag vill eller i alla fall vilket ämne..nu är bara frågan vilken den bästa vägen till målet är..alltså utbildning. Det finns massa spännande!! Mamma berättade sedan vad hon gjorde. "Jag jobbade först på en platsfabrik, sedan inom vården..sedan födde jag barn..jobbade..födde barn..jobbade..födde barn igen..jobbade..pluggade komvux..läste till sjuksköterska..jobbade och nu sitter jag här med min son som inte vet vad han ska göra med sitt liv..haha! Det var väldigt kul att höra.

Nu ska jag gå ner och käka rå vitlök.

kram matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0