Tankar..

Jag tänker och tänker och tänker..läser och läser och läser.Kuratorn, idrottspsykologin och "Idrottarens bok om återhämtning" får mig att inse vad det är som jag behöver utveckla. Det är väldigt bra att inse men det får mig att tänka mer..jag tänker och tänker men gör inget åt det. Det räcker inte med att inse utan det krävs en stor insats från min sida för att nå dit jag vill. Jag vill verkligen dit. Det går väl an att leva som jag gör nu, ett tag i alla fall. Jag är inne på fel spår och spåret leder inte till lycka, det kan jag säga. Det är så mycket jag behöver utveckla och jag vet inte vart jag ska börja. För att avsluta med något positivt: Det känns skönt att veta vad det är jag behöver jobba på.

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0