Thank god its Friday!!

Härliga fredag! Jag har lite beslutsproblem om jag ska åka till löpet och sova där eller om jag beger mig hemmåt..har en timme på mig att klura.

Helgens planer:
-Tävling Lördag (om det inte kniper så kring hjärtat - känner visserligen av det nu). Tjurruset, jag har sett framemot denna tävling länge.
-Löpet återträff lördagkväll. Över 100 gamla löpargymnasieelever kommer!! wow!!
-Jobba söndag
-Långpass söndag



Snart kanske jag skriver mina sista rader i denna blogg. Jag lovar att ni får läsa om mig på ett annat place =D Ska snart bege mig till Frasses dator och välja ut bilder och inom en snar framtid kommer jag synas på en site där jag kommer ha en aning fler läsare än vad vi har på frassematte..mer säger jag inte!!


kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0