Vilse igen..

Jag har en förmåga att alltid springa lite vilse...idag hittade dock jag lätt hem igen. Värre var långpasset i Portugal. Jag var ute i 2h och 50min och det slutade med att jag fick lift hem av en Portugis som varken kunde engelska eller spanska (som jag pluggat). Annars var träningen hur härlig som helst idag. Nu kommer jag känna mig positivt inställd inför nästa tröskelpass.

Jag var dum som handlade en del saker i förgår eftersom jag ska åka hem fredag-onsdag. Mina ägg går ut den 8:e (men det kanske står sig längre?) Jag smällde ihop en saftig sockerkaka för att ta slut lite på äggen..sedan bjöd jag mina sambos på den och det uppskattades. Jag älskar att baka och att bjuda...ok jag gillar att äta också! Tur att man springer bort det så man inte blir som han på tv programmet "generation fat"..400kg tung!!

Imorgon blir det träning på löpet, trösta Frasse, jobba, middag med Linn + Frasse, Sara och Jossan. Är tydligen ledig på fredag...vilket lyx (men inte så bra för novemberlönen..jag får jobba ikapp det) så jag kan åka hem tidigt på fredag!! Det ska bli väldigt skönt att komma hem. Jag är dock lite rädd att mitt matförråd ska ruttna eller att någon råtta (sambosarna) nallar.

Kram på er,
Matte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0