Det börjar röra på sig!

Idag har jag och ska hinna med mycket. Dagen började med att jag jobbade som Matte o NO vikarie till en hyffsat lugn och snäll 7:a. Därefter käkade jag fiskpinnar med överkoktpotatis på pendeltåget. Jag åkte till Sundbyberg för en intervju, så nu kanske jag blir vikarie där med! Sen så ringde en rektor o ville att jag skulle komma på intervju imorgon med, som elevassistent. Ikväll ska jag dessutom på ett informationsmöte om ett intervju-jobb. Så från att ha stått helt rådvill har det nu börja röra på sig, inte idrottsligt däremot, jag tar nog säsongsvila efter lördagens lopp som gick allt annat än bra i spöregnet...

Kram banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0