Fredag

Passar på att slänga in ett blogginlägg mellan kunderna.

I onsdags var vi i Strängnäs hos familjen Nygren. Vilket fint hus!! Elinas Mamma har målat massa tavlor som hänger i huset, jättesnygga. Vi fikade och pratade minnen om Elina. Vi åkte och besökte kyrkan där begravningen är och vi besökte kyrkogården. Det kändes bra. Det kommer förhoppningsvis göra att det känns lättare för oss inför vår uppgift nästa fredag.

Igår åkte jag till löpargymnasiet på morgonen för att hinna springa intervaller och köra styrka innan jobbet. Jag saknar löpet jättemycket. Jag vill tillbaka. Allt var förbra där, jag blev riktigt bortskämd. Jag hoppas att jag snart lämnar mina "längta tillbaka" tankar. Jag vill bara kunna känna vilka fantastiska tre år jag fick uppleva.

Nu ska jag öppna mig. Igår grät jag nästan hälften av dygnets timmar. Jag grät på bussen till löpet, jag grät under uppvärmningen, jag grät på väg till jobbet, jag grät hela vägen hem från jobbet och jag grät imorse innan träningen. Den senaste veckan har jag gråtit mängder. Allt kommer på samma gång. Elina, ny omställning i livet, de långa resorna till jobbet, hemlängtan..allt bidrar till att jag mår dåligt men jag kan inte sätta fingret på vad det är som utlöser. När jag mår så här blir inget i livet kul. Jag har svårt att hitta motivation för löpningen, plugget. Jag har gråten i halsen ständigt nu. Minsta lilla får det att välla över. Om jag skrattar eller är glad en stund, tänker jag genast på allt som är jobbigt. Jag fattar inte hur bra jag egentligen har det.. därför vill Jag inte ha det så här längre.

Matte!

Kommentarer
Postat av: Elinas mamma

Hej! Det kändes jättebra att ni kom och hälsade på oss! Jag blev lite gladare ett tag, när jag fick dela minnen med några av Elinas bästa vänner. Jag vet att hon verkligen älskade er och ni är verkligen fina ungdomar. Var rädda om er! Vi ses på fredag!

P.s. Efter regn kommer solsken!

2008-09-15 @ 10:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0