Fredrik Reinfeldt käkar pizza...


Morgondistans idag, härligt efteråt!! En god frukost och därefter har jag städat mitt rum. Nu är jag riktigt glad och vet ni varför? Jag hittade en cykelnyckel som jag trodde jag hade slarvat bort och jag har fixat internet!! Jag gick till det "förbjudna" skrymsle under trappan där alla kablar och sånt är och trixade lite..nu väntar jag bara på att alla andra i huset gapar över att de inte har internet.

Det har varit en superhärlig helg eftersom jag fick träffa nästan hela min familj. Mamma och Jessica sprang tjejloppet på lidingö igår. Jessica har väldigt bra kondis och joggade in helt oberörd på 57minuer. Mamma var nervös innan och fruktade upploppet, nu sken hon som en sol sista kilometern och skrek "Jag är inte ens trött, jag är pigg"..gud vad jag skrattade. Efter loppet åkte vi hem till mig. De hade tagit med min keyboard!! Vi åt middag här och sedan stack de..sorgligt. Jag träffar de dock på fredag när jag åker hem!! Det ser jag framemot väldigt mycket!!

Kan ni gissa vem pappa och Jessica träffade på Näsby alles pizzeria?? Ni kan inte gissa....FREDRIK REINFELDT!!!! Kändistätt här i Näsby alle/Näsbypark!!


Studentmottagningen..det var så härligt!!!

Min älskade familj. Varför blir jag så senitmental?

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0