Helg!!

Min helg har börjat!! Jag ville sova längre än vad jag gjorde imorse..men samtidigt var jag så extremt sugen på frukost. Hitills idag har jag inte gjort mycket för världen men välför mig själv. Jag har städat rummet (måndagstraditionen), tvättat och nu blir det lunch. Sedan ska jag plugga lite och om jag hinner innan träningen ska jag läsa "Flickan som lekte med elden"..

Det ska bli kul att för första gången på väldigt länge träna med någon, sen om jag hänger med i tempot får vi se..kul att ha några vid sig iaf. Jag tror vi skulle köra 200ingar även denna måndag. Eller som Patrik sa "Ett nytt försök för dig"..jag sprang tydlingen 250m istället för 200m förra måndagen.

Till lunch blir det Pasta med pesto och mina hemmagjorda köttbiffar..mums!

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0