Måndag!!

Papper efter papper bara matas ut från de tre stora skrivarna och människor spelar på tangenterna, här i en av Stockholms universitets datasalar. Jag åkte in tidigare idag (föreläsningen börjar inte förens 18.00) för att spana in läget. Jag tänkte också skriva ut powerpointpresentationen om kognitiv psykologi men jag har nog lyckats fått en av de segare datorerna eller kanske lyckats fått en oteknisk hjärna?? Jag har snart läst igenom kapitlet kognitiv psykologi i idrottspsykologiboken och det är väldigt mycket nytt. Jag ahr svårt att förstå. Efter föreläsningen kommer det säkerligen kännas bättre.

Idag har jag hunnit med detta:
-Vaknat vid 10.00
-Tvättat
-Pluggat lite
-Sprungit 12km och kört styrka i friskis och svettisgymmet.
-Ätit lunch

Jag har det bra jag, men ändå klagar jag. Kände mig lite krasslig igår så jag avstod från träning. Jag är stolt att jag lyckades vila. Därför var jag "tvungen" att köra lite hårdare idag =D 

kram matte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0