Måndag!!

Frukost och plugg framför tvn med Simon och Jossan imorse. Området vi läser om nu är personlighets och beteendemönster..mycket självkänsla, perfektionism, kontrollfokus osv. Väldigt intressant, jag känner mig dock hela tiden träffad vilket jag tycker är lite frustrerande. Efter plugget svepte jag snabbt i mig en lunch och begav mig till Lilljansskogen för intervallpass och styrka. 3x(3-2-1) med joggvila i ett kuperat spår..aaaa upförsbackarna var inte och leka med. Styrka i Spårvägens klubblokal sedan. Tråkigt att köra själv (kunde inte vara med på spårets träning ikväll pga att jag jobbar nu, visst märks det?). På onsdag missar jag också träningen men ska då köra med en kollega, det ska bli kul.

Slutar snart och efter det ska jag hämta min kamera!!

Till Ulrika Nygren: Tack!! Jag tyckte det var jättemysigt hemma hos er i onsdags.  Det betydde jättemycket för oss också. (Sockerbullarna var otroligt goda). Vi ses på fredag.

kram matte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0