Njut för fasiken!!

Har jobbat på ganska bra på sistone. Jag är faktiskt ledig till torsdag. Varför njuter jag inte av detta? Vad händer med mig?
Vem som helst skulle vara glad för att vara ledig sex dagar!! Det är värsta semestern ju!! Jag säger som Sanna Kallur sa efter sitt världsrekord "Jag tror en djävul har övertagit min kropp".

Om vi (Jag och Djävulen) skulle rikta tankarna på något positivt istället. Igår var jag hemma en snabbis hos familjen Halvarson. De måste vara Svergies trevligaste och mest generösa människor. Jag fick en jättebra cykel!! Kravet för att få cykeln var att jag och Frasse skulle komma hem till deras nya villa och bli bjudna på middag. Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Jag cyklade från Rinkeby västra på cykeln och den är suverän!! Tack än en gång!!

Ikväll ska jag springa lidingöstafetten. Jag springer med Simon, Gustaf och Patrik från Rånäs. Det ska förhoppningsvis bli kul. Jag ska försöka att inte ha prestationstankarna surrandes i huvudet utan istället njuta av stämningen. Efteråt bjuds det på mat och lite livemusik..alltid mysigt. Sedan behöver jag kanske skynda mig lite. Ska fika en vän som jag lärde känna under mina musiklektioner på Rudbeck. Det ser jag framemot. Förmodligen kommer jag hem sent (som vanligt) och knockar huvudet på kudden.

kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0