Rapport från träslöjdssalen!

Hej kära bloggentusiaster!

Jag jobbar som vikarie idag igen och för dagen är det träslöjd som står på schemat. Jag har redan haft en klass fyra som skulle göra nyckelpigor som grytunderlägg. Det gick riktigt bra för dem :) Jag har precis varit rastvakt och jag fick lite flashbacks från när jag själv gick på mellanstadiet och spelade King. Vet inte om ni har hört talas om det men det är iaf en fyrdelad ruta där fyra personer ska passa en boll mellan sig för att försöka slå ut de andra och själv kunna avancera till att bli just King! Riktigt roligt måste jag säga!

Ikväll ska jag äntligen träna måndagsstyrka igen efter mitt lilla säsongsuppehåll. Sen ska jag bara vara hemma ikväll, troligtvis ska jag handla och städa iordning så att rummet ser respektabelt ut. Nu är det mer likt ett bombnedslag. Jag håller också på att undersöka möjligheten att åka till Göteborg i helgen, min vän Yee bor ju nämligen där nu. Jag hittade billiga studentpriser hos Sterling så det kanske blir en förläng weekend dit - vi får se :)

Krambanan hälsar träslöjdsmajen Frasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0