Ytterligare en kändis..

Sprang långpass innan jobbet även denna Söndag. Jag har hittat en jättebra väg mellan Näsby alle och Rösjöspåret, det tar bara cirka 25min!! Jag kan numera springa till på jobbet på cirka 45-50min. Tänk vad fort det kan ta med cykel!! Jag sprang dock lite längre än bara raka spåret idag..sprang i 1h 42min, det blev kanske 24-25km. Kändes bra och det var härligt!! Det var ganska mycket folk idag men jag hade mycket trevliga kunder, det förgyller! Åsa däremot fick mindre trevliga kunder, hehe. 

När jag var på väg hem idag träffade jag sångerskan och skådespelerskan  Laleh med hennes kompis. De frågade om vägen till Stockholm..väldigt trevliga var de. Jag rankar dock mötet med Ingemar Stenmark högre.

Nu ska jag laga en härlig middag och bara ta det lungt. Nu börjar min helg, mån-ons!



kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0